poniedziałek, 19 grudnia 2011

WYRÓŻNIENIE

To wyróżnienie otrzymałam już jakąś chwilę temu od MADLINE. Dziękuję bardzo, zwłaszcza, że jesteś stałą osóbką, która do mnie zagląda i zostawia komentarze, które naprawdę bardzo miło się czyta. Cieszę się, że komuś podoba się to co robię. Ja nagradzam tym wyróżnieniem wszystkie odwiedzające i obserwujące mnie osoby.
7 informacji o mnie, hmmmm:
- ostatnio przestawiłam się na miodek, mąż ma chody u pszczelarzy i przywozi wspaniałe miody, które ja dodaję do herbatki a z taką o wiele  milej bloguje się i haftuje,
- dla męża przeprowadziłam się z odległego o prawie 600 km Świebodzina do Krakowa,
- kiedyś bardzo dużo śpiewałam, w scholi, zespole kościelnym, w domu i grałam na gitarze,
- chodzę bardzo wcześnie spać, często już przed 22 jestem w łóżku,
- uwielbiam słuchać jak ktoś gra na wiolonczeli, sama chciałam kiedyś nauczyć się na niej grać i żałuję, że rodzice nie posłali mnie do szkoły muzycznej, choć mój tata studiował nawet puzon,
- jeszcze rok i zaczniemy urządzać nasze mieszkanie, a plany są olbrzymie,
- uwielbiam słodycze, przede wszystkim ciasta i ciasteczka.

2 komentarze:

  1. Całkowicie zasłużone :) I cieszę się że dowiedziałam się o Tobie tyle ciekawych rzeczy szczególnie o muzykowaniu, ja głosu nie mam ale lubię śpiewać , na gitarze też gram ale tak mało profesjonalnie bo jestem samoukiem,ale co tam śpiewać każdy może to i grać też :) Gratuluje własnego gniazdka i życzę powodzenia w urządzaniu :)

    OdpowiedzUsuń