czwartek, 10 listopada 2011

ZABAWKI (6)

Nie mam na to czasu, no naprawdę nie mam, moja córa jest tak apsorbująca (czytaj jest "głodomorkiem"), że mam ochotę tylko się położyć. Kiedy dzieci już pójdą spać a zdarza się to dopiero około 20:30 ja wtedy siądę nad krzyżykami na pół godziny a czasem na mniej. Tak więc ten obrazek jeszcze przez chwilę pozostanie nie ukończony a przede mną sporo tła a to takie nudne.

MADLINE - doszłam do wniosku, że najpierw obowiązek a potem przyjemność, więc sprzątam, piorę, prasuję, szykuję obiad a dopiero potem siadam nad haftem lub do komputera. W przeciwnym razie z niczym nie zdążę a robię to oczywiście między karmieniami, przebieraniem i spacerami.

10 komentarzy:

  1. oj ciężkie jest życie mamy :) ale zabaweczki na pewno pięknie wyjdą

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabaweczki piękne,a dzieci i dom muszą absorbować.Takie życie!Znam to z autopsji.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Ja też muszę pomalutku zabrać się metryczki, bo poro się ich u mnie uzbiera za kilka miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten schemat jest pracochłonny, kiedyś go skończysz, a teraz ciesz się dzieciątkiem, bo te chwile nigdy się nie powtórzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten hafcik coraz ladniej wyglada, :) a widze ze jestes zapracowana tak jak ja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo, ale haft to ci wychodzi bombowo! Pomimo braku czasu, widać postępy, które cieszą oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafciki śliczny! Nie ma co narzekać. Takie małe bąble absorbują, ale i dają też wiele satysfakcji :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten obrazek jest naprawdę wart tej pracy - wychodzi fantastycznie i jak będzie skończony a życzę Ci by nastąpiło to niedługo - będzie cieszył oko. A co do domowych obowiązków - to pochwalę się właśnie uporałam się z prasowaniem więc spokojnie z czystym sumieniem zasiadam do komputera - ale nie zawsze tak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widać dużą różnice ,będzie piękny

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem o czym piszesz... ja również mam małe dzieciątko. Tylko ja nie sypiam dobrze więc ten czas poświęcam robótkom. Obrazek wygląda super a jak skończysz będzie ekstra :))

    OdpowiedzUsuń