poniedziałek, 8 sierpnia 2011

LATARNIA (2)

Ukończone, mąż powrócił do wieczornego lulania synka, więc ja mam godzinę lub trochę więcej na nadrabianie zaległości.
Motyw latarni jest jednym z moich ulubionych.
Poza tym jesteśmy po małym remoncie w małym pokoju, zmieniliśmy łóżeczko naszemu przedszkolakowi na doroślejsze, ja powoli szykuję się do finału, czyli kończę szykowanie wyprawki (dostaliśmy masę różowych ubranek, bo na 90% ma być dziewczynka - teraz to już musi być na 100% :))
Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod haftem z zabawkami, muszę wstawić niedługo jakąś fotkę, bo już trochę zabawek widać.

7 komentarzy:

  1. ale ładny widok na latarnię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze maleńki hafcik a jaki uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie się latarnia prezentuję.
    Trzymam mocno kciuki za wasze maleństwo, za bezpieczne rozwiązanie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. też ostatnio ma fazę na morskie klimaty a Twoja latarnia śliczna jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszła ta latarnia. Strasznie spodobał mi się ten wzór i też postanowiłam taką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne! jak patrze na latarnie od razu coraz blizej mi do urlopu:)

    OdpowiedzUsuń