środa, 29 czerwca 2011

ORAMKOWANE


Będąc kiedyś u rodziców w miasteczku trafiłam na świetny sklep PEPCO, okazało się, że w Krakowie też się taki znajduje i to chyba nie jeden, sklep z tanimi ciuszkami dziecięcymi, ubraniami i akcesoriami do domu. Mój mąż wypatrzył w nim bardzo tanie antyramy i ramki, mała ramka za 2,99 to prawdziwa okazja. Ostatnio zakupiłam kilka i w końcu mogę wyjąć moje hafty i zacząć oprawiać.
Ten hafcik zrobiłam bodajże w zeszłym roku cieniowaną muliną DMC, haftowało się wyśmienicie, piękny sampler i do tego nić o pięknej barwie.

4 komentarze:

  1. piękny ten sampler i dobrze że go w końcu oprawiłaś bo szkoda go do szuflady :-)
    też mam w mieście Pepco więc muszę tam zajrzeć za ramkami - dzięki za info ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam bardzo cieniowane mulinki:) Sampler prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda w ramce. A pepco lubię właśnie za te dzięciece ubranka, są śliczne i tanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do PEPCO mam "dwa" kroki . Uwielbiam ten sklep , ramki mam kupione "na zapas" .
    Sampler jest piękny , piękna nić ma pani racje

    OdpowiedzUsuń